Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 10:27:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/15736 aadressile Harju maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, Helmiku 
tee 69, Harju maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, Helmiku tee 69, Harju 
maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, Helmiku tee T2, Harju maakond, Tallinn, 
Pirita linnaosa, Helmiku tee T2, Harju maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, 
Helmiku tee T2, Harju maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, Helmiku tee T2 
(Miljööteraapiakodu, Piirdeaed, Kõnnitee, Ühiskanalisatsiooni torustik, 
Ühisveevärgi torustik, Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26922777>  (menetlus nr: 
409161), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister